Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Facebook 板
[詢問] 關於照片的限制對象設定
Jul 8th 2013, 01:16, by kenshin078

作者kenshin078 (Esther)

站內Facebook

標題[詢問] 關於照片的限制對象設定

時間Mon Jul 8 01:16:14 2013

☑ 我確認我已經按 z 瀏覽過精華區且也用 / 功能搜尋過板面上相關文章 注意:請按 Ctrl+X 再按 T 修改文章標題使之包含應用程式名稱 ─────────────────────────────────────── 不好意思,我爬了文但還是不太確定答案…… 因為我想po一些照片給複數特定對象看,特定對象以外的人不太方便給他們看到, 所以我設定了分享對象只限某些人,照理說這樣分享對象以外的人是看不到的? 因為剛剛友人跟我說,如果在po文上按讚或是留言,那別人也可以連結進來。 請問真的是這樣嗎?因為我研究好久還是看不出頭續… 如果真的是這樣我就只好刪除照片了~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.80.132.244

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()