Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
夢幻遊戲的漫畫
Jul 9th 2013, 18:39

各位大大請你們幫我找尋「夢幻遊戲」的漫畫
因為這是我小時候很喜歡的卡通
現在好不容易找到動畫版了.......所以我希望可以買到漫畫
請各位大大幫我找「夢幻遊戲的漫畫」

但是麻煩各位大大一定要是可以購買的狀態喔~
因為出版的時間好像是2004年左右.......
有些都沒有了......我希望成套的漫畫!!!!!!!!!!

還有麻煩各位大大請問夢幻遊戲的漫畫總共有幾集呢?
動畫的結局是第52集,就是他們終於再一起了
但是漫畫的好像精彩大結局不是在18集呢?
其他都是小說的嗎?
第18集好像還沒有結局呢.....

而且上去金石堂或是博客來他們是寫「幻夢遊戲」?

所以我只有兩個問題統整一下
1.我希望找到夢幻遊戲的漫畫「全部」
2.哪裡還可以買的到?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()