Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
最難過的莫過於當你遇上一個特別的人
Jul 9th 2013, 23:46, by zzjessica112

作者zzjessica112 (落葉歸根 Yi)

看板Boy-Girl

標題最難過的莫過於當你遇上一個特別的人

時間Tue Jul 9 23:46:40 2013

最難過的 莫過於當遇上一個特別的人 相愛的兩個人 卻明白永遠不可能在一起 也許在這po文 你妹會看見 怎麼批評我 沒關係 但過了七個月 事情依然沒有處理 我主動打了電話到尼工作的地方 留電話給你同事 請你回電給我 依然沒消息 不斷反覆傳訊息到你臉書 依舊沒有回應 並不是要對你死纏爛打 是有些事情該處理 不處理 叫我一個人該怎麼辦? 曾經痛恨尼父親 對我口出惡言 不斷的苦苦哀求 斷了所有連絡 你有壓力 我難道沒有壓力嗎? 由於你工作身分特殊 但並不是我沒有辦法找到你 我一直等你的一通電話答案 壓力大到我真的很想走了 明明很多時候委屈得想要爆發 火到嘴邊 卻無奈的笑了 一直告訴自己受了再大的委屈也不要放棄 因為一輩子不長 不要活在回憶裡 但這一切的一切 真的好累 我爸曾經告訴我 拿的起 要放的下 但真正做到又有多少人呢? 連現在po文 我也不能完全講出來 不講出來 但壓到我快窒息了 身體累並不可怕 心累了才讓我害怕 人與人之間的一切 都好像發生得很自然很簡單 可是卻也不盡然 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 125.230.221.85

gged:拍拍 07/09 23:47

diefishfish:對方是女生? 07/09 23:48

wallace0555:Z大要加油!! 07/09 23:50

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()