Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Learn from successful entrepreneurs.

Pick up tips and advice from the noteworthy when you subscribe to Startup Frontier! Read interviews on how they launched and built their businesses.
From our sponsors
葡萄酒..紅酒冰起來再喝?(還有別的問題)
Aug 24th 2013, 07:08

像是葡萄酒..紅酒..
我晚上要喝,我啊嬤說冰請來晚上喝比較好喝?

昨天我喝一瓶法國,但是我覺得因為放在冰箱很久了都沒動,所以軟木塞根本都軟化
要喝的時候,根本拔不出來,軟木塞還粉碎在酒裡面...還要用過濾的把軟木塞過濾出來

還有...我之前喝台灣金牌啤酒..那種%數是4%、5%嗎?

我昨天喝的是14.5%...感覺沒有什麼醉..

其實我不懂酒,我也不常喝酒,但是最近就是蠻想喝的,昨天前天都晚上喝..
今天晚上也要喝葡萄酒...法國摩當卡地醇釀紅葡萄酒
酒都是我阿嬤老闆給的..有2005、2003的...前天跟昨天喝的是1996的忘記是哪國的

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()