Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChangHua 板
 
Need to buy a car, but dread talking to car salesmen?

Fear no more! Enroll in this online course and learn how to effectively and confidently negotiate a great deal, saving you thousands!
From our sponsors
[請益] 想請問板上有TOYOTA的維修廠技師或人員嗎
Aug 30th 2013, 14:32, by serwaykk

作者serwaykk (祝大家蛇年行大運)

看板ChangHua

標題[請益] 想請問板上有TOYOTA的維修廠技師或人員嗎

時間Fri Aug 30 14:28:00 2013

想先請問一下 板上有彰化鄉民在TOYOTA工作或服務的嗎?? 前陣子有撞到一台toyota的vios 想麻煩版友幫我看看有沒有可以縮減的 vios的車主還沒估價就一直在問說我要不要全部負責 麻煩版友站內信給我聯絡方法了 ============請善用精華區以及" / "爬文 勿濫用此分類發徵求(交易)文 ============== -- 我要你從現在開始 你只許對我一個人好; 要寵我,不能騙我; 答應我的每一件事情,你都要做到 對我講的每一句話都要是真心。 不許騙我、罵我,要相信我; -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 60.249.86.24

CETSKY2000 :汽車對撞的話有保險即會全額理賠你不用出面 08/30 15:06

CETSKY2000 :報案單和維修單記得交給保險公司 08/30 15:07

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()