Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
100 Greatest Books on MP3

Get the 100 greatest books of all time preloaded on an MP3 player. Listen to the classics like Tom Sawyer, Moby Dick, Pride & Prejudice & 97 more. Less than $1 each.
From our sponsors
純抱怨,一個人要有多衰才會遇到這樣的紫光...連七拉七?
Sep 5th 2013, 15:50

聽我娓娓道來...
事情是這樣的,我朋友的LAB的計畫採購案一次購買了七隻手機,
一開始本來是要買蝴蝶的,但是因為計劃案流標,所以七月份再招標時就改了新一。
今天(9/5)到貨七隻
我朋友打開,沒事
A學長打開,也沒事
B學長...連開五盒
所以他就PO圖上FB...如下圖

按這裡檢視圖片

看到這個狀況時在是有夠誇張的,當下我是爆笑糗他運氣很差耶XD
所以我鼓譟他要PO文就一次七隻排一起比較煞氣!!
因此我朋友又跟學長把另外兩隻借回來拍

按這裡檢視圖片

天阿!是世界奇觀!
結果不只四隻有紫光...

按這裡檢視圖片

最左邊看似沒事...但右下角也中了....
這下根本全員七隻都中,有沒有這麼誇張 QQ

明天客服如果知道一次有七隻要送修,不知道會是什麼表情....

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()