Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
[分享] 關於紫水晶我建議大家
Sep 6th 2013, 02:43, by boundless ( 亞細亞七月雪 )

很多人都忘了有水晶融合這個選項
請不要認為要紫水晶就一定要紫融合

分享給大家我剛剛做的白融合

白19顆

使用魚類是黑尾宅泥魚
小畫家粉
地瓜丸

就溶出了將近20顆白晶

如果不想花元寶,請用好一點的材料去融其他水晶,我最高融出的白晶是37顆>將近4顆綠晶

一顆紫晶=三顆藍晶=十五顆綠晶=一百五十顆白晶


雖然花費也不小,可是並沒有像板上有些人說得要做一百次紫融那麼誇張

再說了,這東西一點都沒有要求要"快"

請不要再發謠言帖了
祝大家今天玩得開心
以上

順便PS,KISS魚剛出時很多人也是在那哇哇叫...事實上我玩開水三年多,也是這次祝福活動拿到的50%券+消費獎勵才買了一對接吻魚(連30%券<<錯了,是70%,我改一下>>活動我都懶得玩),就因為等了一段時間,所以我可以打30元寶折扣再加上多拿了很多禮物...如果不能等,那就請花錢,很簡單的。(我老公說要等最新的惡靈古堡降價到網路上有1000元的價格再去買,呵呵。)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()