Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChangHua 板
 
Learn to Play the Ukulele

Make your own music in your own way on the ukulele and have fun doing it. This online course is taught by "Cool Hand Uke." Sign up today for just $25.
From our sponsors
[心情] 我要跟員林靜修路的茶湯會說一聲謝謝!
Sep 8th 2013, 02:52, by z14753

作者z14753 (@#$%)

看板ChangHua

標題[心情] 我要跟員林靜修路的茶湯會說一聲謝謝!

時間Sun Sep 8 02:52:23 2013

9/7下午大約1630時 我跟女友在光明街口買了一包雞蛋糕 吃完之後打算沿中山路騎回大村 結果女友說要買杯飲料 我聽她講話怪怪得問她怎麼了 她說雞蛋糕太乾卡在食道很難受 於是趕緊右轉靜修路去茶湯會買一杯茶 一開始女店員熱心招待兩小杯試喝的飲料 可能看我女友面有難色 問我們說不好喝嗎? 我趕緊解釋是剛剛雞蛋糕太乾的關係 這時女店員趕緊問要不要喝一杯水 又問另一位男店員有沒有衛生杯 男店員一直找不到還跑到店後門去找 女店員等不及就直接拿她們做生意用的大紙杯幫我們裝水 前後總共裝了兩杯 讓我女友喝了之後舒坦許多 真的很謝謝那位女店員的體貼 也謝謝另一位男店員跑到店裡頭東翻西找 最後我們帶著一杯紅茶跟感恩離開 再次謝謝熱心的店員們 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 223.143.143.29

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()