Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
悠美內湖分院的中西醫可以一起看嗎?
Nov 5th 2013, 08:01

以前買衣服都好難買
都好羨慕朋友身材吃不胖
我越來越討厭出去逛街
對自己越來越沒有自信
喜歡的衣服沒有我的尺寸
店員還會說沒有你的尺寸
我決定去看中醫減肥門診
埋線和吃中藥甚至還去健身房減肥
可是我就是瘦不下去
我在網路上認識了我生命中的貴人
他是一個善良的人
她瘦了好多
已經維持7年沒有復胖了
我相信他跟著他一起減肥
透過均衡營養和熱量控制、飲食調整方式
現在大家都好羨慕我
都一直追著問我是不是交男朋友了
我6個月就瘦了19公斤維持4年沒復胖
我好喜歡現在我的
如果妳也苦惱很久,你也可以和我一樣
健康的瘦下來

http://blog.yam.com/beautyshop32

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()