Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[問題] 台灣大哥大 NP 旋轉門
Nov 6th 2013, 02:05, by john0227

作者john0227 ()

看板MobileComm

標題[問題] 台灣大哥大 NP 旋轉門

時間Wed Nov 6 02:05:36 2013

因為想保留號碼,又想要優惠 旋轉門是指 台灣->他家->台灣 爬文友看到三個月也有半年 三個月對我來說有點長 所以爬文之後發現可以 台灣->中華->過戶我哥->台灣 重點在於我哥跟我差沒多久 如果我先轉出NP再用我哥身分轉進(第一個應該沒問題) 如果我哥也要比照我的方法 台灣->中華->過戶給我->台灣 這樣會過的了台灣大這關嗎? 客服是建議我直接續約就好... 還是應該要衝門市或手機行詢問? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.134.17.100

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()