Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
 
[協尋] 遺失一個咖啡色錢包
Dec 15th 2013, 00:18, by ms0343146

作者ms0343146 (扌昜)

看板Kaohsiung

標題[協尋] 遺失一個咖啡色錢包

時間Sun Dec 15 00:18:17 2013

今天好像特別多人撿到錢包 本來很開心可能有人撿到我的 結果好像都不是T______T 我是今天早上坐紅21到捷運文化中心 下車走幾步路準備轉車 上車後才發現我的錢包不見 是咖啡色的皮夾 裡面有我的捷運卡跟學生證 希望有好心人撿到 公車處我已經打電話問過了 但都還沒通知我有沒有撿到(哭哭QAQ 現在整個人哪裡都去不了… 謝謝公車上借我錢的阿姨 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.72.131.198

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()