Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
NEW ONE攝影傳統CRT螢幕, 畫面出現怪黑影~~~~~~有黑影...~~~~~~~~
Dec 30th 2013, 11:15


洨魔魔 wrote:
HTC也頗有事的這種...(恕刪)

我想正常來說應該只有有頻率上所造成的線條
而不是像這樣黑影遮住我的相機畫面

我之前的NEW ONE "不會這樣"
我朋友的ONE+ "不會這樣"
我弟的IPHONE "不會這樣"

各位真的有去看過我放的影片嗎??

如果有什麼我忽略的
就好好說
何必一個個酸成這樣
好像HTC受到什麼委屈似的

我的工作上, 需要拍攝傳統CRT螢幕的頻率很高
從四月買來開始, 都不曾發生這個問題

那有人可能會問為何現在會這樣

............因為紫光送修, 回來後就多了這問題了...............

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()