Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
個人出貨進度需要放上來大家知道?
Nov 9th 2014, 06:14


eric820602 wrote:
可是這是討論區應該也...(恕刪)

我也同意大大的說法,這裏是討論區,發貨,出貨等等這樣的問題,我根本沒興趣知道。但這邊就是有一大堆這樣的類似的文章,而且回應很熱烈,我也蠻無可奈何的。

我住美國,第一批銷售的國家,我沒有去搶,就是開放預訂之後上網預訂,九月中預訂的,直到十月十五號左右才收到電話,足足等了有一個月,訂了之後,就慢慢等待吧,上網發言,也不可能讓你早些收到電話的,不是嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()