Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
女友很任性,怎麼辦?
Mar 12th 2015, 03:18

女友很任性,怎麼辦?我女友和我是同公司
我們公司是一家小電腦軟體公司
我和女友交往了快二年了,我一直很讓他
也很愛他,但是他真的很任性,動不動就提分手
而且我感覺他現在没這麼愛我,和以前差很多
我不知道是什麼原因,前天她又提分手了
我真的有點累,我很愛我女友,我要怎麼做才好?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()