Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關東
東京、茨城、埼玉、千葉、群馬、神奈川
可否有人可幫忙帶回入境單的~
Jul 13th 2013, 17:30, by mimiwu423

因為過兩週將搭酷航前往日本
由於沒有訂飛機餐
加上我是一個一睡覺很難叫醒的人
此行要帶全家老的小的多人出國
不想下飛機後在櫃台慢慢寫入境表(老的太老小的太小,通通無法協助寫表格)

因此想請各位近期會去日本的棧友們
可否幫我拿幾張入境表跟申報單呢(就是全家寫一份的那種)
讓我可以在台灣先寫好然後在飛機上安穩的睡覺啊~~~

我願意負擔回郵信封給您
為感謝棧友幫忙
年底時我也將寄送2014年的記事本給您做為感謝
希望有好心的棧友幫忙
謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()