Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
>即時新聞-最新 
男遭毒鼬獾咬傷 崩潰又解嘲「至少歷史有我吧」
Jul 25th 2013, 04:09

【綜合報導】國人驚爆有人遭染狂犬病的鼬獾咬傷首例,台東縣東河鄉黃姓男子(30歲)本周一被咬後坦言,情緒快崩潰;其傷口暫無測得狂犬病毒,昨已出院返家。

《聯合報》報導,「我希望我是第一個,也是最後一個!」黃男成為台灣50年來被狂犬病鼬獾咬傷案例,還自我解嘲說,「至少歷史有我吧!」他說,高職學畜牧獸醫,大學讀生物技術系,主攻微生物;該經歷在咬的第一時間,比常人多了一些警覺。

台東黃姓男子被狂犬病鼬獾咬傷,經醫師檢查,傷者身上暫無狂犬病毒。王文傑攝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()