Blogtrottr
批踢踢實業坊 Japandrama 板
 
Re: [心得] 半澤直樹1~5
Aug 26th 2013, 00:29, by bm1265

作者bm1265 ()

看板Japandrama

標題Re: [心得] 半澤直樹1~5

時間Mon Aug 26 00:29:10 2013

目前追這部也心有戚戚焉~ 尤其是一開頭我就被吸引住了 剛好我也是在銀行上班 我們的主管也常常為了讓案件能過而想盡辦法(不擇手段?) 當然理由也是為了業績 簡直樣子跟支店長一模一樣XD 又很不幸的放款有些文件只有我有權限處理 有時要我蓋章在文件上 說很緊急一定要今天就放款成功做到業績 但我沒看到客戶沒有見簽 我是要怎麼把章蓋下去 簽名是不是本人簽鬼才知道~ 語言上衝突總是會發生~反正我不蓋就不蓋 出事我不就也倒楣 總之大推這部戲 如果是從事相關工作的看了會更有感覺~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.229.6.231

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()