Blogtrottr
麵麵's blog :: 痞客邦 PIXNET ::
Lively, Optimistic, Vital, Energetic. 我的生活原則就是L.O.V.E.! 
Eco-Friendly Mattresses

We're committed to presenting a line of sleep products that have a minimum impact on both your pocketbook and the environment. Visit us today!
From our sponsors
[麵多燕日記本]7月31日-主食代換參考表
Sep 1st 2013, 17:48

6c8130

今天心血來潮 中午煮了之前在超市看到包裝太可愛就買了的筆管麵(是說我的腦波怎麼可以如此脆弱=..=)

有些小讀者常常會問我主食類的份量該怎麼抓 我今天就先來分享一下我所知道的喔~~~

一天的主食量最少要吃8份嘛! 建議在白天吃完會對減肥更有幫助喔 如果以一碗白飯等於4份主食來看

4份主食=280大卡=一碗白飯=兩碗稀飯=兩碗麵條

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()