Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Get healthier and fit with celebrity yoga instructor, Sadie Nardini.

The course will teach you a 14 day routine so you can maintain a body more free of toxins and extra weight.
From our sponsors
我不知道該怎麼做
Sep 2nd 2013, 02:17, by wannasaynone

作者wannasaynone (阿魂本命)

看板Boy-Girl

標題我不知道該怎麼做

時間Mon Sep 2 02:17:55 2013

非本人,代PO 我是個傻到骨子裡的一個笨女孩 在高二升高三的暑假最後一天,我把一個女孩最忌諱的肉體獻給了他 我是個超級刻板印象的人 可是我還是給了他 但他這幾天讓我覺得他和他前女友沒斷乾淨 對她還有留戀... ... 因為這樣 我開始覺得我是不是太早就把處女給他 因為這樣想開始專牛角尖 不知道他對我是不是全心全意的 他前女友生日那天 他偷偷瞞著我去給她生日禮物 因為他前女友是我的好朋友所以會跟我分享 她說盒子裡是一條手練,手練底下是紙摺的星星,星星底下寫著 “我喜歡妳”她說她不知道是盒子裡原來就有還是他寫的 聽完非常生氣,回家之後我用LINE密他說 你給她的禮物盒子下面那四個字是什麼意思? 他說:那是之前買的盒子,不要生氣嘛 在那之後我就說我想靜靜,別來煩我 說了這麼多,也自己想了很多,我還是不知道要怎麼做 也沒辦法鼓起勇氣去跟他說分手這兩個字 想請網友們給我一些建議。 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.240.168.118

firstkiki:分手 09/02 02:18

gged:分手 09/02 02:19

yasionl:ㄏㄏ 09/02 02:19

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()