Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
為小說比賽超煩
Sep 15th 2013, 09:05

知識問題|

發問者: kri****** ( 初學者 5 級)
發問時間: 2013-09-15 17:05:58 ( 還有 23 小時發問到期 )
解答贈點: 20 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

我走去參加咗個小說比賽,25號就完.我仲煩開頭點寫,想要意見lor.我己經write完大綱,就問人(家人and朋友)佢地十成話好la!我想要真正的批評同意見!我係香港人ma,D國語好屎,就冇好文筆lor...我要change!而且,打字又唔ok,想run人幫打字!有冇人係小說家或者中文作文好好?你地作科幻and武俠小說開頭點?俾意見!

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新平板電腦

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()