Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Interested in creating incredible beauty looks?

Enroll in this online course where you will learn to harness the power of color while mastering makeup techniques and application.
From our sponsors
Re: [請益] NP至中華電信,購機的選擇
Sep 16th 2013, 16:42, by figiyo38

作者figiyo38 (fIGI\)

看板MobileComm

標題Re: [請益] NP至中華電信,購機的選擇

時間Mon Sep 16 16:42:57 2013

※ 引述《JoshuaBand (J.B)》之銘言: : 今天下午小弟我已經申請了NP至中華電信的手續 : 然後詢問服務人員,是否有iphone5的現貨 : 他們說目前沒有 : 於是他們就建議我要不要先保留 : 一樣就先辦NP,之後機子看你到其他門市再進行購入 : 小弟我會近期會在 新竹、苗栗、高雄 三地跑 : 我希望能夠在下星期三之前拿到手機 : 請問板上的大大們,除了iPhone5 之外 : 剩下的我還可以選什麼?????? : 假設如果星期一去到新竹直營門市拿預購單,我可能會多久才拿到手機???? 我問我朋友,他說他是自己是打電話問耶 可能是他要辦32G的,所以滿快就問到貨了 他辦的價格跟資費給你參考一下 用刷卡有折1K,然後辦1349的IPHONE5專案,不含預繳,手機才8900 建議可以多打幾通電話試試看~ 記得去年4S等到5發表後,也是蠻難搶的..加油吧.. 中華的刷卡折價好像只到9月底說... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.85.181.179

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()