Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
[變髮] Free From-Blue 新的店首發
Sep 16th 2013, 12:43, by Jrabbit

作者Jrabbit (笑顏)

看板hairdo

標題[變髮] Free From-Blue 新的店首發

時間Mon Sep 16 12:43:47 2013

有圖有文網誌版 http://rabbitjoanna.pixnet.net/blog/post/241125986 (Sorry, 我剛跳家到pixnet, 不知道為什麼圖都這麼小, 我還在研究 可以點進去就可以看到大圖) Blue大叔的Free from搬家囉*^^*~ 星期天開始營業! 我則是一個奧客, 一直吵著要先去染頭髮, 所以星期五就先去搶頭香了:P 跟著Blue跑也已經6~7年囉! 我頭髮問題超級多~ 自然捲蓬鬆毛躁, 長一長就會變獅子, 然後這幾年工作太忙開始出現瘋狂少年白髮 (話說其實也不少年就是了) 連我調去台南工作也是固定要回台北找大叔用, 住院醫師的最後這一年忙到翻掉就只好隨便在台南找, 反正重點染髮其他剪髮什麼的毫不強求啊 終於搬回台北了就急著想快點找Blue處理一下我的亂髮, 每次去之前還是很擔心他又要批評我髮質很糟, 瀏海很醜, 層次打的很爛 >※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.193.162.111

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()