Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[請益] 請推薦蕾莉歐的洗髮精..
Oct 10th 2013, 17:03, by persisitency

作者persisitency (★☆~艾花花~★☆)

看板hairdo

標題[請益] 請推薦蕾莉歐的洗髮精..

時間Thu Oct 10 17:03:29 2013

目前我有在用蕾莉歐的洗髮精 用的是胡桃和苦艾的洗髮精 因為週年慶的關係 有拿到商品禮券 想買蕾莉歐的洗髮精 想問一下蕾莉歐除了這二款洗髮精外 有沒有比較推薦的呢?? 實在是大推胡桃和苦艾的香味我超喜歡 胡桃洗來覺得頭皮很乾淨 也不會癢(不過洗完會乾澀 要潤絲) 想問一下 苦艾的洗髮精是不是不好起泡??? 因為我洗第一次時沒有泡泡 這很正常 我洗第二次時 也沒什麼泡泡 害我還以為我買錯了 但我看盒子上是寫"苦艾淨化柔順洗髮精"(是在專櫃買的) 還有蕾莉歐的洗髮或沐浴乳之類 3罐66折 6罐55折是常態的活動(就是平時就有的) 還是只有週年慶才有呢??? -- 課題:   | 丨 各位同學聽好了,巨人的弱點就是後頸肉 如何消滅巨人 ﹨ ∕ 而那塊肉不但可以壯陽,還具有豐胸的效果...     )▁ ∥ ∕ 喂喂...你們要去哪!?   → ∕▇▅ ︱∕ _● 那一天,巨人想起了真正的恐懼     ▅▃▅  █> <進擊的巨人-Isayama> ∕ ㄟ  ∥  ψDoracacazin -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.40.82.179

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()