Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
>即時新聞-最新 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
許聖梅謝23歲兒子疼惜 喊「賺錢我來」
Oct 10th 2013, 05:35

【曾宛如/綜合報導】名嘴許聖梅與羅霈穎的罵戰一發不可收拾,還牽扯于美人分居夫James、醫藥名嘴王瑞玲及她23歲兒子,許聖梅今早在微博分享心情:「我兒子是個宅男,最近他的口頭襌是『媽,妳還好嗎?』如果我沒回答,他會一直追問『還好嗎?沒事吧?』我的答案其實都一樣『很好!沒事』但兒子一天要問十幾次!只要我一個人待在房間,他就會緊張的探頭探腦看我在幹嘛!昨天他跟我說『我決定減肥,幫妳賺錢』我說『好啊!減肥就好,賺錢還是我來吧!』」

許聖梅(右)與23歲兒感情好,貼臉自拍。資料照片

許聖梅(右)在微博貼上與兒子陳年舊照。翻攝網路

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()