Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
[求助] 怎麼處理來的快 去得慢的脾氣
Oct 10th 2013, 10:37, by cjjh90562

作者cjjh90562 (北極熊)

看板Boy-Girl

標題[求助] 怎麼處理來的快 去得慢的脾氣

時間Thu Oct 10 10:37:39 2013

故事就在今天早上 因為我幫我姊拍了很多結婚用的照片,姊夫跟她決定請我們我女朋友中午吃高級牛排 國慶日我沒有上班,她有早班 昨天我表示 我待在板橋租屋處等你下班回來換裝,再一起搭捷運去 -------------------------------------------------------- 但是早上九點的時候我姊到我姊一通電話,說他想補拍家裡附近一個點 OK 我就先搭車回到新店,同時也告知女朋友這件事情 拍完我們三人(我、姊、姊夫)會再一起開車去接妳去吃飯 然後她就怒了 "怎麼又突然變了" "我自己搭車去就好了!"(怒) 讓我百思不得其解的事情是 這麼值得大驚小怪嗎? 更恐怖的事情是,情緒來的很快,消化完畢大概要兩天... 待會吃飯是要怎麼吃= = -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.240.198.248

licht:換一個脾氣沒這麼大的女友 10/10 10:39

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()