Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
中和燙髮500要怎麼去我騎摩托車載女朋友
Oct 18th 2013, 19:33

中和燙髮500要怎麼去我騎摩托車載女朋友
女朋友要燙髮+染髮洗剪護1000元
我要染髮+剪髮700元
這是朋友介紹的他上次從公館坐捷運去

我想騎亞馬哈機車載女朋友去燙頭髮.
因為我要付錢所以不想找太貴的朋友就介紹我這間叫做伍星髮型沙龍

誰可以告訴我怎麼走法

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()