Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
[請益] 請問台灣金融財富重建協會
Nov 19th 2013, 21:01, by when0223

作者when0223 (不想)

看板Salary

標題[請益] 請問台灣金融財富重建協會

時間Tue Nov 19 21:01:25 2013

小妹前幾天去應徵該協會的助理 聽主管說工作內容可能會是法務助理或是會計 他們在考慮要把我放在哪裡之後 會要我在下星期上班 起薪24K 過試用期會調薪 一年後的薪資因為處理案子 通常可領到三萬以上 當天面試的時候 我覺得壓迫感頗重(不論是 主管 或是空氣方面 而因為是午休後的第一個面試 我也無從觀察協會裡的氣氛 想請問有沒有人知道內部公司文化如何? 聽主管說有人做個兩天嫌太難就不做了....所以這代表?? 另外 在此同時 我又接到玉山銀行金融服務人員的面試通知 就在下星期二 我感到有些困擾 尤其是第一間公司我完全摸不透 網路上也沒什麼資訊 希望有人可以為我解答 感激不盡!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.223.23.131

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()