Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
空頭諸君們,你們犯的最大錯誤就是用數據來分析!
Dec 7th 2013, 19:23

什麼人口紅利,什麼扶養率?
你們也幫幫忙!用這些東西分析台灣房價根本就是幼稚.
難怪你們一錯在錯,一直認為房價會跌,卻又一直失望.

台灣房價支撐力量是政策.是既得利益者的官官相護!
有空的話請仔細想想這段時間內社會發生的不公不義有哪件得到懲罰?
有沒有明顯的讓你感覺到-我就是要這樣,咬我阿,你奈我何

貪汙,違法,內線交易,竊占國土曝光後有哪件處理過了?還不是不了了之!
用人口紅利及經濟數據分析房價,就如同用數據來分析台灣油價,瓦斯價一樣可笑.

瓦斯成本降一半,原油成本也降.中油還可以搞成虧損增加,再加發年終績效.
連中油這一小群人的不當利益社會都拿他沒辦法時,
房地產這種關乎眾多社會高層的巨大利益,會為你所動嗎?
你以為有人會在乎你老百姓的感受嗎?

自以為是的錯誤判斷,注定要窮困憤世妒俗一輩子.
順我者昌,逆我者亡!
當頂客族一輩子,不婚不房,無後而終正是物競天擇在台灣的最佳詮釋與現在進行式.

你們是善良的,你們沒有錯,但你們終將被淘汰!

我是爆發戶,不是暴發戶.性格火爆的爆.有錢的暴發戶另有其人不是我.

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()