Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Learn to create beautiful cakes from your kitchen.

Whether you are doing this for fun or to start a new business, this course provides the simple techniques needed to decorate a cake like a pro.
From our sponsors
[攻略] 茂凱 - 心得分享 上單茂伯的衝擊S4 持續更新
Dec 16th 2013, 23:39, by tay5892561 ( 育樹臨楓 )

這個文章根本是寫給我的!
本人超愛茂凱 (10場有9場是用茂凱)
謝謝大大,另外請把天賦點一下吧,我想知道
因為第4季了,所以我就用我的點法
當然一樣是用9.0.21
因為此文章,讓我的茂凱更上一層樓
無論是TOP還是JG,連SUP都適用
甚至可以AP呢!!

Q:請問日炎斗篷跟巫妖之禍又或者天使護甲
大大覺得如何? (打JG的時候我會出亡靈戰魂!?)

Q:冰杖跟面具.哪個先出呢?還是視情況?

Q:對上吸血鬼怎麼辦阿,我死超慘!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()