Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[請益] 救救我的手賤=口=!!!!
Dec 25th 2013, 23:55, by Bearnose

作者Bearnose (熊鼻子)

看板BeautySalon

標題[請益] 救救我的手賤=口=!!!!

時間Wed Dec 25 23:55:29 2013

餓死抬頭 我下次不敢了我不該手賤的嗚嗚嗚 一顆超大豆豆長在那邊 又有一點頭就很想擠痾阿阿阿 結果他好像有很多東西在裡面根本擠不乾淨還大破皮... 以下有圖慎點 http://ppt.cc/-jLb 請問我該貼著痘痘貼還是讓他透氣呢 (主要是晚上 ,白天一定會貼太醜了!!) 還有我可以做甚麼急救措施讓他快點好不要留疤嗎>_※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.171.76.122

sometimes02:我是敷絲瓜水後貼人工皮,感覺變傷口了118.171.177.181 12/26 00:01

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()