Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 帳號被盜亂po文 卻無法刪除文章
Mar 18th 2014, 22:10, by il0306

作者il0306 (MrSix)

看板Facebook

標題[詢問] 帳號被盜亂po文 卻無法刪除文章

時間Tue Mar 18 22:10:44 2014

如題 想請問有無大大遭遇相同的狀況 今天早上被盜帳號 於是我改了密碼!並且將自己塗鴉牆上的廣告文刪除 但晚上發現 當初被標記在廣告文上的朋友的塗鴉牆 依然看見我po的廣告文 而我卻無法刪除 要如何解決 現在一堆朋友塗鴉牆都是我的亂po文 Help ☑ 我確認我已經按 z 瀏覽過精華區且也用 / 功能搜尋過板面上相關文章 注意:請按 Ctrl+X 再按 T 修改文章標題使之包含應用程式名稱 ─────────────────────────────────────── -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.70.152.138

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()