Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
小矮人的滿腹心事誰人知
Apr 23rd 2014, 15:46

其實我的身高從離開幼稚園之後
就再也沒長過了
年紀越大
越懷疑自己是不是得了侏儒症
而且我長得醜又沒有本事
找老婆也只能找侏儒 也有女侏儒願意理我
只有她不嫌棄我的身高還有我的扁鼻子
但是你們不要以為我找對象很輕鬆 要找到跟我一樣矮的人
還真難 好幾次都被人家笑乾脆去娶小學女生好了
沒錢的小矮人 還想娶台灣女生當老婆 說笑吧
可是 你們都覺得很好笑 但我真的笑不出來

不過好險我還是遇到了她 而且還結了婚
真險阿
所以 我想在這裡跟老婆說
老婆 謝謝妳願意抱著撿破爛的心情嫁給我
謝謝啦!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()