Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
Suzuki SX4 Crossover GL+或 Nissan Big Tiida SV
May 13th 2014, 16:08

我就是Rogue車主

主被動安全有些是買完沒辦法裝的

去年當初我要買Rogue..老婆要Big Tiida....結果被我先斬後奏....我這台車是我要開~~~

今年給老婆換車老婆要試Big tiida 我建議福特Fiesta....

試一試後雖然Big Tiida 空間表現良好....但試乘時我坐後座會暈...

過彎時....信心不足

優點:後座乘坐者空間舒適

結論:懸吊偏軟舒適不是和老婆駕駛特性.安全也是打折扣....大陸有拆解Big Tiida..我看完冷掉了

換試Fiesta...一樣是老婆開,我坐後座........我不會暈...

過彎時輕放油門..過彎到一半再踩一氣呵成....信心十足...

優點:主被動安全足夠..車價比我們要買Big Tiida還便宜..重心低

缺點:後座空間不適合常常需要載乘客..

現在老婆很滿意這台車~~~~~~還好對盤

SX4...看完車商簡介..真是值得買.稅金低.主被動安全足夠.油耗漂亮

不管新款SX4(7x萬)還是舊款SX4(6x萬)...都是CP質高...但新款車體較大

至於Rogue...好開~~~~強調主被動齊全.車體空間足夠..

U6等成熟再買....已經有個案出現問題了....建議樓主買成熟車

樓主都說是老婆要開了..還是尊重老婆...

但就如同一開始講的"主被動安全有些是買完沒辦法加裝的"

最後祝樓主買車愉快~~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()