Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
在中華電信第一梯入手iphone6確發生4G開通要10天 @@
Sep 27th 2014, 05:56

昨天很興奮下班後去中華電信領機
等了半個多小時又花了10多分 終於拿到新手機
客服說4G星期日凌晨開通
原以為一切順利 可以享受4G的快速
結果剛剛接到一通電話
中華電信客服打來說因最近太多人申請4G
每日有定額限制
所以我被排10/7開通4G
差了10天
我很不滿 但講很久就是10/7
除非我每日去中華電信門市試試看
會有機會排到每日限額的名額就可以提早開通
客服強調一切看申請的順序
但我不高興的是看排隊順序那我也是9/26申請
竟然比後來申請的每日限額還晚開通
那中華電信現在全面開放4G
申請了卻遲遲得等10天才能用
那是不是他們根本還沒做好4G開通的準備呢?
有人跟我一樣嗎?
也給要申請4G的人有心理準備 或儘快去排每日限額
好無奈的消費者 @@

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()