Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
今天上午我牽了一台大改完的馬3,請問我這樣算成功了嗎?
Jan 31st 2015, 04:07

上個月我向台中原廠訂了一台馬3,然後馬上送去大改,原廠的配件都馬上升級,管子變重低音雙管,馬克變小餓魔圖示,板金用類碳纖維,音箱也大改。
到今天上午我牽回了一台大改完的馬3,請問我這樣算成功了嗎?

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()