Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 hairdo 板
[請益] 燙捲好嗎?
Jul 5th 2013, 22:34, by ponyrabbit

作者ponyrabbit (這次你真的離開我)

看板hairdo

標題[請益] 燙捲好嗎?

時間Fri Jul 5 22:34:19 2013

目前髮長大約在肩膀上,處在一個很尷尬的長度 一覺醒來或者拿下安全冒時頭髮常會亂翹 可是我又不想剪短打算留長 所以想要燙捲,這樣應該比較不用煩惱亂翹的問題(?) 而且也幻想著留長後髮尾還有美美的長捲髮 *^_^* 我的髮質是比較細軟的,髮量不算少(設計師說的) 前兩次燙髮都不持久,一次是冷燙一次是熱塑燙 冷燙隔天就直的差不多了,祭出烘罩也沒太大幫助 熱塑燙好一點點,但也大概剩微微的捲度維持了一兩個禮拜吧 只是我剛燙完騎了二十來分的機車回到家,捲度就少一半 不過我第一次燙髮卻又能維持四個多月啊.... 我都有乖乖的邊繞邊吹頭髮到全乾哩..... 這樣我還適合燙捲嗎??還是我前兩次都沒遇到好設計師?? 加上我每天上下班都要戴大概一個小時的安全帽(桃園士林) 照我目前的髮長如果燙捲的話,應該大部分都壓在安全帽裡了 這樣不就壓到都沒型了?? 各位覺得我還要燙捲嗎?我目前是想做水質感燙..... -- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.135.230.60

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()