Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
[請益] 指定設計師但又把我丟給其他人
Jul 16th 2013, 13:37, by vickychuan

作者vickychuan (琴鍵上飛揚)

看板hairdo

標題[請益] 指定設計師但又把我丟給其他人

時間Tue Jul 16 13:37:16 2013

手機排版 請見諒 不知道在這裡問適合嗎 如不行會自D 此篇為抱怨文 不喜請左轉 是這樣的 每次到髮廊我都會指定設計師 護髮也不例外 上次我和2位朋友一起去護髮 我們3人都指定同一個設計師 因為設計師人手不足就把我安排給另一個設計師洗+護髮 其實心裡有點不開心 畢竟我指定就是看在設計師洗髮的按摩技巧 如果這樣隨便把我丟給別人 那我指定來幹嘛 有人遇到這樣的問題嗎? 又或者你們都怎麼表達呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.13.114.161

kaese:走人? 或是表明這樣不得跟我收指定費用 118.168.3.188 07/16 14:16

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()