Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
我想從台中摩托車到苗栗後龍
Jul 24th 2013, 21:10

問題如上
家在台中太平,讀的學校在苗栗後龍
想說來個熱血一次
從台中騎摩托車到學校去
問朋友說要怎麼走
(我朋友沒走過他只知道大概要怎麼走而已)
他說甚麼台一線可以直接到後龍
然後又說西濱到哪要接裡在上去哪裡的
我完全聽不懂....
希望有人可以很明確的告訴我
可以的話用圖片跟我說明
大概要騎多久?
拜託囉~ :)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()