Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
[詢問] 可以隱藏上線時間的設定?
Aug 21st 2013, 00:04, by Lotsof

作者Lotsof (永遠在一起)

看板Facebook

標題[詢問] 可以隱藏上線時間的設定?

時間Wed Aug 21 00:04:13 2013

請問 我用手機上FB聊天室 聊天室離線情況會顯示 "某某人 上線於XX分鐘(小時)前" 而超過6小時 這句話就會完全不見 僅顯示 "某某人" 而我也測試過 只要登入FB 不管有沒有開聊天室 都一定會顯示"上線於XX分鐘(小時)前" 只是問題是 我發現我的一個朋友 明明她顯示是 "某某人 上線於XX分鐘前" 但過沒多久去看 發現她變成僅顯示 "某某人" (我確定她未超過6小時 連1小時都還沒到) 看了一下其他朋友 全部仍然是正常的、一般的顯示狀況 當然就在我說服自己是FB問題的時候 隔天我發現她有上線看過社團文章 (因為看過社團文章會有記錄誰看過了) 但我手機上的她仍僅顯示"某某人" 並未顯示時間 所以想請問她是對我做了什麼樣的隱私設定呢?或者是她針對我關閉聊天室? 或者有其他可能呢?謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 180.177.216.35

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()