Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
[閒聊] 強頭的問題
Aug 25th 2013, 14:25, by qoo1ktoo ( 楓的眼淚00 )

[unable to retrieve full-text content]

因為我等級低,所以打的時候不一定會有jg,那次我玩卡特,跟我一起的是奈德莉,對方也是雙上,一開始我拿到雙殺,後面我看到一隻慘血,隊友也沒什麼動作,我就衝上去把他殺了,她卻說我強頭,之後她就不去上路,她說「你不是很屌,自己打啊。」我想問的是要怎樣才能控制不強頭。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()