Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChangHua 板
 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
[請益] 鄉民有認識當媒人的
Oct 28th 2013, 18:55, by XoooX

作者XoooX (XOOOX)

看板ChangHua

標題[請益] 鄉民有認識當媒人的

時間Mon Oct 28 18:55:00 2013

嗨 晚安 想請教一下有沒有鄉民剛好媽媽或親戚或鄰居剛好有再當媒人介紹對象的 是否方便提供一下連絡方式給小弟我 彰化縣市 台中地區的也都可以^^" 我的動機很單純 只是想多點機會認識異性朋友 這樣.. 上篇問相親的事情 有人問我為什麼搞成這樣 我上一份工作就日夜輪班 每天至少12小時 月休2~4日 連睡覺都睡不飽 所以真的沒機會去外面認識新朋友 不管男女 除了同事 就是家人 甚至連我媽有時候也看不到我 ... 不過我已經換了一份周休二日常日班的 的工作 才開始著急起來 真的不好意思 謝謝各位.. ※ 編輯: XoooX 來自: 61.64.169.156 (10/28 19:02)

adon0313 :你要不要先去O2 po文阿 至少會有信... 10/28 19:11

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()