Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Learn to Play the Ukulele

Make your own music in your own way on the ukulele and have fun doing it. This online course is taught by "Cool Hand Uke." Sign up today for just $25.
From our sponsors
[詢問] 聊天室無法下線
Nov 3rd 2013, 13:45, by lgthbo

作者lgthbo (lgthbo)

看板Facebook

標題[詢問] 聊天室無法下線

時間Sun Nov 3 13:45:01 2013

不知道有沒有人問過這問題,我不知道要/甚麼所以如果有人問過我就自刪 請大家多多包涵 ============================================================================== 突然發現用了智慧型手機的FB以後,發現我的手機只要是開機聯網狀態,別人看聊天室 ,我的頭像就會是綠燈,我也找不到如何把他關掉,這是最近有人告訴我我才發現的 ,有人有一樣的困擾嗎? 還是一定要登出? 因為這樣常常有人以為我在線上就密我Q____Q 第一個提供我解決辦法的我給 500P 3Q 今天晚上9點以前會將P幣送出 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 180.207.155.100

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()