Blogtrottr
批踢踢實業坊 Windows 板
 
Free Bestselling eBooks

Free national bestsellers for your eReader - Fiction, Nonfiction & more! Join 1.5 million book lovers now. Sign-up in under 10 seconds to get the free daily email.
From our sponsors
[問題] windows 7 最近音量會亂跳
Jul 22nd 2014, 19:41, by lordfish62

作者lordfish62 (阿瑜)

看板Windows

標題[問題] windows 7 最近音量會亂跳

時間Tue Jul 22 19:41:38 2014

版上的大家好, 最近幾天發現我的windows 7音量會亂跳, 我確定之前沒有這種情形, 因為我習慣都把音量固定在60%, 除非是我自己調整,不然是不會變動的, 而最近幾天音量會忽大忽小, Google後有人提到在聲音的設置裡, 有一個偵測到通訊活動會將其他聲音降低的設定, 我相信之前就沒動過這個設定, 但我還是照其他人所說的方式, 設定成"不進行動作" 但音量依舊會變動,通常是變大聲。 我如果調回60%,感覺聲音變大時, 看一下音量已經變成8x%, 如果不理他,再過一陣子就變成100%, 超詭異的,不知是不是windows最近的更新有問題, 不知道有版上的朋友跟我一樣情形的嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 220.133.120.146 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Windows/M.1406029300.A.1D4.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()