Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[分享] 實況台<高美大姐> 第一次到此,多多指教
Sep 3rd 2014, 09:39, by komibb ( 高美大姐 )


http://zh-tw.twitch.tv/komibb

各位好呀, 我是高美大姐
來自香港的
最近都爬積分優先, 偶爾會跟觀眾們來個歡樂自訂場<3
我的上線時間大部分是晚上2點, 如果放假會玩一整天的喔! OVO
先FOLLOW我吧~~~~~ 給我一份支持讓我好好把LOL打好~

另外這是我的FB FANS PAGE    www.facebook.com/komibb
進去按個讚好~ 我開台好玩好笑的都會PO在FB 喔~ 謝謝大家

本台屬於娛樂台, 不會有高手在場
如果你看悶了高端場, 可到我這低端場笑一下輕鬆也好

請大家多多支持  !!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()