Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
[閒聊] 看了就氣
Sep 29th 2014, 05:12, by fb41095256 ( 第650428本臉書 )

我已經79LV了.剛開始玩會很辛勤的到處偷寶.但是我偷寶一定餵魚
到了現在這個等級除非有任務不然是很難去到處偷寶..........沒那麼空閒((攤手
偷寶一定把那缸魚餵到飽.....我的飼料光是魚友送的就已經累積十幾萬顆有了.順手餵魚是剛好的事也沒那麼困難
最近看到某個魚友很有耐心的撿走270個寶物(不只一次這樣撿走上百顆)花時間撿寶物卻不花時間餵魚
點進去他的魚缸一看 唉唷威阿 等級也有75等了耶 連這種順便餵魚的動作都不肯 時在搖頭阿
另一個也是撿了上百顆寶一顆飼料也捨不得餵 再點進去他的魚缸一看 哇靠85等了耶 還養劍魚 挖勒

我很樂意魚友來我的魚缸晃晃走走 撿撿寶運動一下手指也OK 丟一顆飼料我看了也爽嘛
你不爽餵魚 我也很爽快把你刪掉
遊戲嘛不就是有互動才開心嗎
真不知道要怎樣才能一次撿走這麼多寶??????????

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()