Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
我連2次被鎖FB了
Jul 6th 2013, 20:53

小弟我原本有一個最開始的FB
信箱那些用的是以前的HOTMAIL
備用的是奇摩本身的
電話是一隻10年以前的預付卡
結果去年FB說什麼要改密碼要認證
結果我那個時候走的不知道是什麼狗屎運
HOTMAIL被鎖..我要解都解不了因為備用的那個也被鎖
手機..都說是10年以前的預付卡..也沒用
所以這是我第一次的FB消失事件

可是.....怒阿
因為最近2個月接到電話要喝喜酒
才知道一個朋友在FB上寫賓客名單
要去寫資料..所以我立刻去辦一個新FB..
信箱也變成OUTLOOK
奇摩也重來一次
本來還好好的..結果半個月以前又來一次
其他信箱還好好的
但是FB那該死的手機認證...
根本沒傳給我簡訊過..我都用了10幾次了
現在朋友720要結婚..可是這中間我根本沒辦法看他給我寫什麼訊息
天阿..如果不用手機認證就要用身分證整張..靠
誰能告訴我該怎麼辦...我對FB沒有愛了

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()