Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
台北有服務好技術佳的男生美髮店嗎?
Aug 11th 2013, 05:08

我之前去第一男子這家設計師都亂剪一通,我之前去剪,都不照我的意思剪, 明明要剪短卻硬要我留長,剪過之後朋友沒人說好看的,朋友還問說這算有剪嗎!?設計師每次都說修修就好,好像很不用心,剪出來又沒設計感..有一次,我就是硬要剪短,對方設計師還擺臭臉,我要指定別人,別人還說都找那位,請問設計師挑客人這算專業嗎??而且裡面的不知是不是設計師還是啥的..還在背後批評客人的頭髮,這算是專業嗎??印象最差的店

目前我有蒐集了一些美髮店家的資料,髮工坊和Lin 美髮集團 QS 造型沙龍
這兩家不知道要去哪一間比較好呢??哪一家頭髮剪得比較好有設計感呢??

各位大大推薦哪一間呢?希望能給我一點意見..謝謝了(誠心)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()