Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
請問為什麼男的醫生好本領咧!?
Sep 4th 2013, 16:44

版大午夜好

 檢視圖片 

推理得出三點

一.那是粵語發音跟醫生沒關係!

二.因為[自古英雄難過美人關 ] ,英雄通常指男滴!女英雄有其他代稱。

三.小李飛刀的時代背景是古代,通常醫生也素男滴。
 

原句

男的醫生好本領,情關始終闖不過!

說說說說 說你愛我 我我我我 說不出口
口口口口 聲聲的說 對不起 我有大舌頭

參考資料 小李飛刀的飛,小李飛刀的刀 ,小李他媽的飛刀~~~地球很危險,快回火星去吧!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()