Blogtrottr
2013 - Yahoo奇摩 搜尋結果
2013 - Yahoo奇摩 搜尋結果 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
【短片】30A貧乳港姐尬35G奶藍心湄
Oct 7th 2013, 13:09

【張瑞振/台北報導】「2013女人我最大美妝大賞」今舉行頒獎典禮,主持人藍心湄、今年香港小姐冠軍陳凱琳、去年港姐冠軍張名雅、蔡健雅和浩角翔起均出席,曾以30A貧乳引起話題的陳凱琳說:「8歲我就有明星夢,台灣藝人中我最喜歡F4的吳建豪,因為我們都在國外長大,有相同背景。雖然流言曾讓我很受傷,但爸爸要我不要理會,現在我對自己很有自信。」
 
藍心湄以低胸禮服出場,大秀35G雙峰,她說:「希望之後有機會可以到中國做節目,各個城市都可以看到我。」
 
想看更多有趣的娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團https://www.facebook.com/AppleEnews

去年香港小姐冠軍張名雅(左起)、藍心湄和今年港姐冠軍陳凱琳一起出席2013女人我最大美妝大賞頒獎典禮。趙世平攝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()