Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Get healthier and fit with celebrity yoga instructor, Sadie Nardini.

The course will teach you a 14 day routine so you can maintain a body more free of toxins and extra weight.
From our sponsors
Re: [求助] 一定要弄得這麼僵?
Oct 25th 2013, 17:59, by illegal8246

作者illegal8246 (十億的樂透彩卷)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 一定要弄得這麼僵?

時間Fri Oct 25 17:59:17 2013

※ 引述《WHITERICKY (RICKY)》之銘言: : 在一起要兩個人同意,但分手好像一個人就夠了,不知道在哪裡看到的一句話 : 前天他傳了line說要分手 : 當天就刪了我的FB,封鎖我的line,疑似把我電話設成拒接 : 很想知道究竟為什麼一定要做到這麼絕 : 這樣的處理手段算很不成熟嗎 : 還是我太苛刻? : 但我真的好想問清楚阿………… : 這樣會太煩人嗎? 這還好吧,我曾經遇過,三天兩頭說「如果你覺得受不了分手也沒關係」 最後沒多久找理由搞隱藏、搞消失、失蹤(其實共通朋友都有遇到人) 打死不回訊,最後我發了封簡訊提分手,五分鐘之內連絡管道都刪光的人 然後,不到一個月內在對方部落格上看到他為了不知道的哪個誰癡情苦惱的文字 就是早就想走,只差臨門一腳,恭喜自由~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 210.61.101.253

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kkoki0httzobg 的頭像
    kkoki0httzobg

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    kkoki0httzobg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()